
Rozpocznij oglądanie filmu poniżej i postępuj zgodnie z instrukcją:
Wyświetlenia filmu:
Kiedy się czułem w sądu do filmu Kraina lodu 2 The Broadway Musical zależało trochę od tego, kiedy się czułem w kontakcie do ważnego filmu. Cbecnie samego z najbardziej opłacalnych franczyz Disneya. Byłem świadkiem popularności filmu w 2013 roku. Świadkiem nadmiernego nacisku Disneya na gadżet, ballady „Mam tąż energię”. Wampir z Broadwayu był właściwie toż nieunikniony, jak produkcje sceniczne Króla Lwa (2019) i Aladyna (2019). Słynący z centralizacji subwersywnego tematu „Prawdziwa miłość”, jaki stanowił informacją w animowanych produkcjach Disneya. Kraina Lodu na Broadwayu podąża tą samą melodią z drugimi piosenkami. Za jego popierającą i nadającą się do sprzedaży informacja o pochwale i księżniczkach, które są bardzo silnie związane. Podobał mi się film, nawet jeśli jego popowe i kapryśne składniki mogą poczuć się spoliczkowane. Scena realizuje swoje podstawowe zadanie, wracając do relacje ze nową inspiracją.Kraina Lodu 2 cały film online to świetna propozycja dla całej rodziny !
Także gdy w filmie z 2013 roku, który luźno zaadaptował „Królową Śniegu” Hansa Christiana Andersena, książka muzyczna podąża za dwójką królewskiego rodzeństwa w skandynawskiej krainie. Odpowiedzialnego dziedzica Księżniczkę Elzę (Caissie Levy) i sprytną Księżniczkę Annę (Patti Murin). Elza urodziła się z magiczną mocą lodu, umiejętnością trzymaną w tajemnicy przed królestwem. Po tragicznym wypadku z dzieciństwa pobudzonym przez jej zdolności, Elza prześciga się od siostry w szansy na oswojenie jej siły lodu. Lata rozłąki zaś ich nieprzewidywane sieroctwo wpływają na nich presje. Elza obawia się ukrycia swoich siły, a Anna czuje się jedyna w pustym zamku. Ale jak Elza zostaje koronowana na królową. Siostrzana kłótnia o spontaniczne zaręczyny Anny z księciem prowadzi Elzę do kupienia mocy przed ich królestwem. Królowa idzie ze wstydu, nieświadoma, że skazała swoje królestwo na stałą zimę. Anna kieruje się za Elzą przez zamieć. Ma perspektywę na ożywienie ich utraconej siostry i przywrócenie lata.
Z Jennifer Lee, która odrodziła scenariusz scenariusza z pracą sceniczną, spodziewaj się teatralnych poprawek do historie. Wzięcie sceniczne ma łagodne dojrzewanie, aby je zauważyć, nie czyniąc z popularnego dla niemowlęta ducha. Zachowując głupotę Disneya, ważna ilość animacji jest ograniczana przez teatralność, na przykład przekształcanie animowanych trolli w humanoidalnych ludzi. Chociaż Olaf (Ryann Redmond), opowiadany przez komedię bałwanek z komediową lalką zaprojektowaną na tee jako jego wypukły filmowy odpowiednik, zachwyca dojrzałym designem.
Ponieważ praca jest dłuższy godzina trwania niż obraz to inne piosenki Kristen Anderson-Lopez i Roberta Lopeza wykorzystują oddech, by rozwikłać wewnętrzne dusze bohaterów. Takie jak niepokój Elsy w „Dangerous to Dream” i Anna rozmyślająca nad „Prawdziwa miłość”. Nowe liczby nie zniszczyły moich oczekiwań. Z wyjątkiem przerażającego„ Potwora ”, w którym przerażona królowa kontempluje śnieżycę, zarówno dosłowną, jak i psychologiczną, gdy wzywa sople, by opóźnić tłum.
Zadowolona obsada kieruje do filmu Kraina lodu 2. Murin nadaje księżniczce Annie swój dziwaczny talent, ożywiając kultową księżniczkę energią weneryczną. To ona stanowi odświeżająca dla księżniczki Disneya eksperymentującej z budową prawdziwej miłości. Levy czuje się dobrze jak królowa Elsa, która za sztywnieje, pragnąc czułości. Dla osoby, która wymaga pasowania, Levy zapewnia Elsa największą skala w jej miękkich balladach. Noah J. Ricketts jako Kristoff dobrze się bawi, gdy everyman wszedł w historię i romans, w który nie chciał wpaść.
Część nie jest naprawdę przesycona i wyczerpująca, jak spektakl Aladdin na Broadwayu, ale magia daje się dziwnie powściągliwa. Moc Elsy może polegać na projekcjach, a więc wychodzi się niestety rozwodnieniem emocjonalnego zwrotu Elsy w „Let It Go”. Projekcje działają najlepiej, gdy synchronizują się z dużymi efektami, takimi jak popping sople, dlatego „Monster” działał lepiej emocjonalnie niż „ Let It Go. ”Zdumiewałem niektóre z prawdziwych tłumaczeń teatralnych, takich jak istotna sekwencja, w której biało odziany zespół ucieleśnia burzę ciągnącą Annę.
Mrożone powtarza swoje początki samoakceptacji, konsekwencje emocjonalnego dystansu, wady otwarcia zbyt wcześnie i dużo siostrzanej miłości. Te aspekty tematyczne są wystarczające, by zapewnić satysfakcjonującą rozrywkę dla całej rodziny, nawet jeżeli zastosowanie nie ma wielkiego rezonansu. W celu „Let it Go” żałowałem, że nie czułem się trochę cieplej. Frozen on Broadway jest zabawny, jednak bez czaru, na jaki zasługuje.