
Rozpocznij oglądanie filmu poniżej i postępuj zgodnie z instrukcją:
Wyświetlenia filmu:
Thor: Ragnarok Dubbing Cały Film z udziałem Chrisa Hemswortha, opowiadający o międzywymiarowym bogu nordyckim z królestwa Asgardu, który czasami współpracuje z Kapitanem Ameryką w walce ze złem, zawsze był, szczerze mówiąc, trochę trudny do wzięcia na poważnie. Teraz z Thor Ragnarok online jest trzecim filmem z serii, wydaje się że jego twórcy w końcu przynają się do tego faktu. Thor Ragnarok cały film ponownie uruchamia serię jako prostą komedię.
Wiele z tego nowego podejścia można przypisać nowozelandzkiemu reżyserowi Taika Waititi, który tym razem odebrał władzę. Waititi jest lepiej znany z ukochanych komedii na mniejszą skalę, takich jak Co robimy w ukryciu i Dzikie łowy i mimo że otrzymał budżet na Ragnarok prawie 90 razy większy(!). Po latach ciągłego oglądania filmów komiksowych i coraz bardziej żmudnego schodzenia w ciemność i nędzę, odmowa Waititi traktowania czegokolwiek na poważnie wydaje się naprawdę odświeżająca.
Trzeba przyznać, że dojście do dobrych rzeczy zajmuje trochę czasu. Po początkowo bardzo zabawnym otwarciu film schodzi w szybką lawinę scen ekspozycyjnych, które będą tajemnicze dla neofitów Avengers Marvela . Podsumowując: podczas gdy Thor polował na kamienie nieskończoności, jego królestwo pogrążyło się w chaosie. Brat Thora Loki (Tom Hiddlestone) powrócił, jego pozorna śmierć w Thor: The Dark World została zignorowana z niemal godną podziwu brawurą. Odyn (Anthony Hopkins) zniknął z Asgardu, zostawiając drogę siostrze Thora i Bogini Śmierci Heli (Cate Blanchett) do powrotu z wygnania i przejęcia tronu. Dr Strange (Benedict Cumberbatch) pojawia się krótko i bezcelowo, Marvel odmawia przepuszczenia okazji do reklamowania jednej z pozostałych serii. Masz to wszystko? Wiele się dzieje, nic z tego nie jest szczególnie interesujące – przynajmniej na wczesnym etapie Ragnarok udaje się osiągnąć niemały wyczyn, jakim jest jednoczesne bycie wytartym i szalenie nadmiernie skomplikowanym.
Tak odważnie i przewrotnie, jak Waititi walczy z formułą Marvela, ostatecznie nie może całkowicie uciec od jej ograniczeń – ostatni akt filmu jest błyszczący i drogi, ale niezaprzeczalnie generyczny. Jest o wiele za dużo CGI (niektóre z nich dziwnie nieprzekonujące – scena osadzona w „ Norwegii ” jest dość wyraźnie zielona) i podczas gdy film stawia zaskakująco głębokie pytania dotyczące imperializmu – a mianowicie, w jakim stopniu współczesne osiągnięcia Zachodu są oparte na cierpieniu i podbojach innych – jest zbyt zajęty opowiadaniem dowcipów, żeby naprawdę płacić im więcej, niż tylko ustami. Mimo to jest to komfortowo najlepsza pozycja w skądinąd strasznej serii Thor. Zespół Waititi dokonał cudów z tym, co ostatecznie jest dość słabym materiałem – jest dużo zabawy z tym szalonym heavy metalowym sci-fi, nawet jeśli ostatecznie wydaje się to raczej nieistotne.